Bloggtorka och AXA great!

Har vart lite torkat här, trots att jag inte legat på latsidan med matlagning och bakning :)
Har faktiskt varit hyfsad på att komma ihåg att fotografera, men tyvärr är sladden till kameran trasig!

Men så småningom kommer en receptbomb, det får ni bereda er på!

Nu till inläggets egentliga sak:

AXA great!

Eftersom jag är ett fan av gröt ville jag genast testa på detta!
Det var förstås inte helt fantastiskt. Det hade jag väl inte trott heller, men en smärre besvikelse blev det faktiskt.

Blåbär smakades först, direkt ur kartonförpackningen, och jag tyckte att det smakade mer förpackning. En liiiiiten arom av blåbär fick man när man åt en sådan bit, men inte tillräckligt.
Äppel och kanel hällde jag ner i en tallrik istället, men den smakade inte så mycket den heller, dock luktar den gott!
Sist ut blev
tranbär, som smakade bäst, även den hälld i annan skål. Men i stort sett var det inget speciellt alls, dessutom är det ganska dyrt med 20:- för 50g havregryn...

Gör egen och godare gröt hemma istället, skulle jag säga!




Vad har du på hjärtat?

Comment here my dear:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0