2010 går mot sitt slut!

Vilken bloggtorka det varit de senaste dagarna :)
Har helt enkelt inte suttit vid datorn så mycket i mellandagarna, så det har inte blivit av att blogga!

Julen blev bäst, trots strömavbrott och skärsår! Julmaten blev till hälften tillagad på vanlig spis, och till hälften på vedugnsspis (PRISA gudarna att vi äger en sådan!). Och det blev succé!

Ska slänga in några bilder på det någon dag. Synd att julen är över, det känns faktiskt ganska ledsamt, jag älskar jul, kan knappt vänta tills det blir november igen och man kan börja planera kommande jul :3 (även fast jag redan börjat). Nästa jul+nyår blir fördmodligen i Italien, härligt! Men mitt julbord blev såpass uppskattat att även fast vi badar i god mat därnere så blir det svenskt på jul! Sen är det ju faktiskt så att vi hinner med både och, eftersom julen firas mer den 25:e i Italien ;)

Men, man får hålla sig till tåls, nu är det ett nytt år, med massa spännande saker! Blir troligen en hel del resande för mig, väldigt roligt.
Nyårsmiddagen blir inte så speciell, honungsglaserade revbensspjäll. Men gott nog! Självklart har vi kvar en del julgodis och PANDORO, mm! Kommer ni ihåg den här kakan...?
67
Den har stått och sett och luktat underbart hela julen, den känns en aning stenhård haha, men ska testas som dessert!

Efter allt julstök har jag inte bakat något förutom hundkex (som faktiskt luktar riktigt gott) så på receptagendan står det rätt tomt. Men förmodligen går rulliansen snart igång igen! c:

Gott Nytt År! Hoppas 2011 bjuder på många fina livsstunder 12

Vad har du på hjärtat?

Comment here my dear:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0